söndag 17 mars 2013

Natthimmel

Den senaste veckan har varit lätt hektisk. Men nog rätt lyckad i alla fall. Tror jag. Jag träffade en grupp gamla vänner för brunch idag, vilket var riktigt, riktigt trevligt.

Ciaté - Twilight
Oj, det här har fått vänta ett tag på att användas. Det är det sista oprövade lacket jag har från Ciaté. Två lager fick det bli av snygga Twilight. Det är en svart bas med guldglitter som är liksom lite antikmörkt om ni förstår hur jag menar. Riktigt läckert.

Collistar - Nero Lurex
Nero Lurex är ett lack med svart bas och sen hologlitter i. Jag får en känsla av en natthimmel strödd med stjärnor när jag tittar på det. Två lager av det också.

Twilight, Nero Lurex
Hmm, inte en jättebra bild. Men man får en liten känsla av hologlittret och guldskimret i alla fall. Det är en snygg kombination i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar