torsdag 19 juni 2014

Halvt värdelösa bilder

Ah, dessa härliga gamla bilder som jag inte har tillräckligt med information om.

Blue Cross - Pink Pumpkin
Om lacket Pink Pumpkin har jag skrivit att det är skirt och att det lyser i mörkret. Tyvärr har jag inte skrivit vad jag lade det över, eller hur många lager jag använde. Ska vi gissa på ett lager kanske? Det är en klar bas med rosa och holopartiklar i.

Blue Cross - White Pumpkin
Samma sak för White Pumpkin. Det lyser i mörkret och är skirt. Sen vet jag inte mer. Jag kan säga att det inte är lagt över samma bas som Punk Pumpkin, men tyvärr hjälper inte det så mycket.

Pink Pumpkin, White Pumpkin
Ja, alltså. Vad säger man? Det är uppenbart skira glitterlack som är tänkta att användas över andra lack. Så långt är jag med. Och det är så jag har använt dem. Men det hade varit smart att skriva upp vad det var jag hade under, eller kanske testa dem över en svart eller vit bas istället för de här lila. Eller kanske att inte vänta flera år innan jag lägger upp dem här. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar