fredag 9 januari 2015

Nytt år, nya tag.

Ah, så är vi då inne på 2015. Jag hade den stora turen att få vara ledig ända fram till trettonhelgen, men när det här kommer upp är jag tillbaka på jobbet. Så vad hade jag då på mig mina sista lediga dagar?

Jag var inte riktigt beredd att ge upp Freaky Like Freud när de andra lacken från nyårsafton började chippa. Så jag bytte bara på de andra fingrarna och lät tummarna vara.

Sephora - Vodoo Doll
Det här är ett annat av fynden från Täby. Vodoo Doll var på rea på Sephora. Här är det två lager, och det hade kanske varit bra med ett tredje. Det blev lite ojämnt på tipparna. Jag har låtit naglarna växa nu under min ledighet så de är känsligare för genomlysning.

Depend - 2058
Jag matchade Vodoo Doll med nr 2058, som i teorin är lila det också. Det är dock väldigt blekt lila. Jag använde tre lager för att få lite djup, och det lyckades väl sådär. Det är dock sött glittrigt.

Vodoo Doll, 2058
En ganska trevligt kombination, om jag får säga det själv. Och det tycker jag nog att jag får. :-) Ganska lagom för ett par lata lediga dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar