fredag 4 september 2015

Födelsedagskalas

För över en månad sen nu var jag på 40-årskalas. Och fixade naglarna i festligt rött.

Heartshape - 25
Rosenknoppskork
Jag gillar söta flaskor, och blir det sötare än rött lack i hjärtformad flaska? Speciellt när korken på flaskan är formad som en rosknopp. Jag lyckades inte hitta något märke på flaskan, så jag kallar den för Heartshape. Lacket är heltäckande på två lager. Det är en fin ljusröd färg med skimmerfinish. Jag gillade den mer än jag trodde att jag skulle göra.

H&M - Get Married
Jag skulle nog inte ha det här glitterlacket på mig om jag gifte mig, men det påminner om konfetti, så helt opassande är det inte. :-) Det var lite svårapplicerat, man fick liksom dutta ut glittret.

25, Get Married
Oops, här syns det tydligt hur jag slarvade när jag lade på lacket... Men det fina skimret i det röda syns också tydligt, så vi fokuserar på det tycker jag. Det blev tyvärr lite så att det röda "blödde över" glitterlacket, så att en del glitter som skulle ha varit vita ser rosa ut. Det gör kanske inte vansinnigt mycket, men lite stör det mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar