onsdag 9 september 2015

Kommit ikapp

Ha, nu är jag ikapp igen. Bilderna jag lägger upp ikväll är på det lack jag har på naglarna precis just nu. Jag testade ett lite höstigare, murrigare tema den här gången.

Viva la Diva - 110
Två lager av nr 110 täckte utmärkt, trots att jag faktiskt börjar få rätt långa naglar igen. Det är en mörkt brun färg med tydlig rött skimmer i. I såhär direkt ljus i alla fall. I svagare ljus eller utomhus ser det mest svart ut.

Green's Lex - 64
Green's Lex nr 64 täckte också på två lager. Här har vi ett ljusare brunt lack med varm kopparskimmer i. Mycket trevligt.

110, 64
Det är lite trist med lack som inte har namn, tycker jag. Men egentligen är det ju strunt samma, så länge de är snygga. Skillnaden mellan de här två lacken är inte alls lika tydlig i vanligt ljus som det är här, utan till vardags ser de båda mörkare och mer bruna ut. Men det är ok. Jag tycker rätt bra om dem ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar