onsdag 11 november 2015

Crimson nails

I helgen var jag och såg Crimson Peak på bio med ett helt gäng kompisar, roligt! Vi var överens efteråt om att filmen är snygg och skådisarna bra, men att det saknades lite i själva storyn. Och att spökena hade varit mer effektfulla om de hade varit mer diskreta. Men så snyggt! Miljöerna, fotot, kläderna (Tom Hiddleston...). Väldigt trevligt över lag.

Nåväl, att filmen heter Crimson Peak gav mig all den ursäkt jag behövde för att köpa ett nytt rött lack,speciellt som det var på rea (i ärlighetens namn behövde jag inte särskilt mycket ursäkt alls).

Wet n Wild - I Red a Good Book
Här är det två lager av I Red a Good Book (älskar namnet). Som ni ser målade jag utanför en väldig massa, men jag var lite småstressad och tänkte att "skit samma, jag ska på bio, det är mörkt där". Det var inte heller någon som kommenterade detta. Jag vet att det "dålig stil" att lägga upp slarviga bilder, men det skiter jag i.

Jag gillar det här lacket. Det är klarrött och har en fin glans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar