onsdag 25 november 2015

Höstgråa skyar

Det har varit en fin höst i år trots allt. Oktober var ovanligt torr och solig. Sen i november så blev det mörkt och blött på allvar, men vi har i alla fall fått en liten sväng av snö och kyla nu den senaste veckan. Jag har haft lite gråbruntråkiga naglar för att matcha.

Depend - 256
Två lager av nr 256 täckte utmärkt. Det är ju en lite småtråkigt gråbrunbeige färg, men den är ganska vilsam på något sätt.

Kubiss - 59
Jag matchade 256 med nr 59 från Kubiss. Också gråbrun, men med ett metalliskt skimmer i.  Det är lite skirt, så det fick bli tre lager.

256, 59
59 är mycket mörkare, och har sitt skimmer. Men de är ett rätt bra par ändå. Speciellt när man kom utomhus i dagsljus.

256, 59 . utomhus
Jag gillade den här kombinationen och färgskalan mer än jag trodde att jag skulle göra.  Alltid kul att överraska sig själv. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar