söndag 22 november 2015

Gammal skåpmat

Jag hittade en hög med bilder i en mapp på datorn... Jag låg alltså efter mer än jag trodde.

Rimmel - Black Cherries
Black Cherries är ett av dessa lack som har stått och väntat på sin tur länge i en låda. Det är snyggt, men så mörkt plommonlila att det nästan såg svart ut såhär på höstkanten. Det skulle nog behöva lite sommarsol för att få det fina skimret att komma till sin rätt. Två lager räckte bra.

MNY - 557
Jag matchade Black Cherries med det ljusare och mer rosa 557. Det blev också bra på två lager, och har också ett fint skimmer att bjuda på.

Black Cherries, 557
 Det blev en rätt snygg kombination,. men som vanligt var det större skillnad på färgerna än jag hade gissat när jag jämförde dem i flaskan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar