söndag 17 oktober 2010

Blue

Söndag kväll, efter en rätt slitig helg. Inte utan att man känner sig lite blå.

Collection 2000 - BMX Bandit
Jag gillar verkligen det här lacket. Det är en riktigt skön liksom lite dammig blå färg. Lätt att applicera och snygg.

Fingr's - Blue Purple
Här har jag ett lager Blue Purple över BMX Bandit. Men jag hade lätt kunnat använda det på egen hand. Jag gillar skimret.

Color Club - Factory Girl med accent av Nfu Oh - 52

Jag vet inte varför jag inte har några bilder med flaskorna för de här lacken. Jag köpte Factory Girl precis i slutet av min semester, och hade det första dagen tillbaka på jobbet. Jag tyckte att det kändes passande. Och med flakies kan man inte vara ledsen. :-)

Color Club - Age of Aquarius
Ännu ett neonigt lack. Jag gillar det. Tyvärr så lyckades jag totalsabba tummen innan lacket hade torkat ordentligt. Jag valde att försöka dölja det med lite nagelkonst....

Isadora - Sparkling Gold och ett "nail art"-lack i silver
Det blev inte så värst snyggt, men det fick duga för då. Och själva kombinationen med Age of Aquarius och guld var egentligen rätt bra. Jag kanske får försöka igen någon gång, och då vara lite mer försiktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar