lördag 2 oktober 2010

Photobomb!


Postar man inte ofta får man posta mycket.

Famous - nr 14
 Det här var ett märke jag hittade i Storbrittanien  i somras, Famous by Sue Moxley. Snygg teal.

China Glaze -DV8
När vi åkte för att hälsa på min syster och fira hennes födelsedag så hade jag just Famous 14, med en accent av China Glaze DV8. Riktigt snyggt om jag får säga det själv.

China Glaze - He's Going in Circles

Väl på plats hos min syster visade det sig att hon hade dubletter av saker... Så jag fick med mig snygga lack hem också! Kunde inte hålla mig ifrån att lägga på ett lager China Glaze He's Going in Circles på min redan befintliga manikyr. Sparkly!


Teeezy! - Smooth
Ett annat märke som var nytt för mig är Teeezy! som jag hittade i en skönhetsaffär här i Sverige. Jag föll pladask för den här rosa holon, Smooth. Och det var den. Gled på som en dröm, var otroligt härligt skimrande att titta på, och lätt att ta av också. Mycket bra!


OPI - Suzy Says Feng Shui
Ett lack som är "gammalt" och som det redan finns miljoner bilder på, men snyggt ändå. OPI är ett av mina favoritmärken.

Eyeko - Red Nail Polish for naughty nails
På tal om favoriter... Det här hoppade högt upp i listan över röda lack när jag provade det. Otroligt lätt att applicera, och oh så snyggt!

Nfu Oh - 59 över Eyeko Red
En accent av Nfu Oh gör allting ännu bättre. Så snyggt! Jag är mycket förtjust i att ha accentnaglar, och älskar flakies.

OPI - Here Today, Aragon Tomorrow Suede
Ännu ett snyggt lack från OPI. Jag har originalet, och tyckte att det var på gränsen till för mörkt. Det är en snygg grangrön färg, men för att få den att täcka snyggt var jag tvungen att ha typ tre lager, och då blev färgen så mörk att den såg svart ut i många ljus. Suede-varianten blir ljusare. Och snyggt, mycket snyggt. Även med överlack.
HTAT Suede på tumme, med överlack på pek- och långfinger.
Det kommer fram ett riktigt snyggt skimmer när man lägger över ett topplack.
OPI - Shimmery Chic
Och min sedvanliga accentnagel, här i form av Shimmery Chic. Mycket trevligt lack faktiskt.

Och där kom sambon hem med vårt besök. Dags att gå och käka middag och dricka en öl eller två. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar