måndag 6 juni 2011

Nationaldag

Jag har inte blågula naglar i år faktiskt. Jag testade det förra året, men i år har jag inte firat alls, så naglarna var rosa under större delen av dagen.

Nu är de dock röda;

Essie - Lollipop
Det här lacket följde med en modetidning jag köpte när jag var i London, någon vända. Jag minns inte ens när det var. November 2009 kanske? Snyggt är det hur som helst.

Snowman - Red
Det här rödglittriga lacket (ett lager över ett lager Essie), ville inte alls fotograferas. Men jag har fått det av min kära syster. :-)

Essie Lollipop och Snowman Red
Lagom peppande färg nu när det är dags att gå tillbaka till jobbet efter en skön långhelg. Jag har hunnit med att nörda mig, jobba på ett hobbyprojekt, träffa släkt, slappa, shoppa och äta jordgubbar. Jag har sett monstertruckar, bränt mig i solen och fått skavsår av sommarsandaler. Njutit av sol, och plågats av värme. En rätt fullspäckad och omväxlande helg alltså. Synd att den är slut.


Men först, varning för tår.
























Depend - 165

Inte rött, men plommonfärgat i alla fall. Lagom somrigt, tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar