onsdag 13 juli 2011

Semester!

Ah, äntligen semester. Jag hade en teori om att jag skulle försöka skriva något här varje dag under semestern, för att komma ikapp med alla dessa bilder som ligger och väntar på sin tur. Det blir nog inte riktigt så. Men jag ska försöka uppdatera oftare än jag har gjort på sista tiden i alla fall. :-)

Här kommer en manikyr från början av juni:

Mavala - Infinity


 Jag gillar gråa lack. Det här är vitgrått, med lite skimmer i. Riktigt snyggt. På bilden är det två lager.

Snowman - Teal
 Det här är ett sånt lack jag har fått från min syster. Jag är inte helt säker på märket faktiskt, så jag kallar det för Snowman helt enkelt. Jag trodde att det skulle vara skirt, så jag lade det över Infinity. Men det visade sig vara mycket välpigmenterat, så det hade inte alls behövt "underkläder".


Infinity, Teal.
Inte så dumt va? Lite vintrigt, nu när jag ser det i efterhand.

Jag tänkte också visa en favoritprodukt som inte har med naglar att göra. När vi var i London över påsk hittade jag och köpte följande:

Burt's Bees lip balm
Jag har läst mycket om Burt's Bees, och alla verkar tycka att det är en fantastisk produkt. Så jag tänkte testa. Och jag gillar den. Det är pepparmint i, vilket gör att (i alla fall på mig) blodet rusar till läpparna. Lite konstig känsla, men jag gillar det. Jag tycker att det luktar diskret och bra, och att det gör läpparna mjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar