fredag 29 juli 2011

On Stranger Tides

Jag har inte sett fjärde Pirates of the Caribbean-filmen. Men jag köpte ett av lacken ur OPI:s kollektion.

OPI - Stranger Tides
Jag gillade det skarpt. Här två lager, jämnt och fint krämlack med en skön gröngrå färg. Men riktigt så enkelt får det ju inte vara. Fram med accent!

Nfu Oh - 60
Lite flakies över ett svart lack kanske? Inte dumt alls. Men jag blev lite besviken över att de gröna dragningarna som man ser i flaskan inte syntes lika tydligt på nageln.  Kanske det skulle ha gjort om jag hade haft mer än ett lager?

Mavala - Vega
Jag hittade det här lacket av en slump, flakies från Mavala. Nice.

Stranger Tides, Nfu Oh 60, Vega


 Inte så tillsnyggade nagelband får jag erkänna, jag ber om ursäkt för det.

Depend 5008
Det sista jag gjorde med den här manikyren innan jag bytte var att lägga på ett lager crack-lack från Depend. Jag tyckte att det blev rätt så trevligt faktiskt. Och så ett klistermärke för att dölja att jag kletat till lillfingret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar