torsdag 18 augusti 2011

Semesterbilder.

Ok, semestern är slut sen länge, men bilderna ligger kvar på datorn istället för på bloggen. Dålig människa är jag... Jag har bilder på en hel månads manikyrer som bara ligger och skräpar. För att inte tala om hur många bilder jag har sen tidigare...

Illamasqua - Radium
Älska Illamasqua! Det här var två lager härligt skimrig radioaktivt grön.

Trind - CC131
Ett söt äppelgrön krämlack. Två lager det också.
Radium - CC131

Jag tyckte lite synd om accentnageln som inte fick skimra så där fint som de andra naglarna.

Models Own - Lime Light över Trind CC131
Ett lager Lime Light löste det. Det är ett väldigt skirt lack, jag skulle nog inte få för mig att använda det på egen hand.

Radium, Lime Light över CC131
 Fast nu blev ju accenten rätt så mycket kallare än de andra... Lite glitter på det kanske?

NoName 1.
Det här glitterlacket har ingen etikett som talar om vad det heter. Så jag döpte det till NoName1 helt enkelt. Det är en klar bas med blått, grönt, silver och guldglitter i. Rätt så fint glitter, i flera olika storlekar. Det blir inte så heltäckande. Det syns inte så väl på bilden, men var rätt så trevligt tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar