lördag 20 augusti 2011

Lördag kväll

Har städat undan en del, men nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra. Så det passar ju bra att jag har en massa bilder som vill ut på nätet.

Collection 2000 - Wham
Jag älskar det här märket. Inte minst för fonten på ordet Hot. :-) Det här lacket var ovanligt svårarbetat för märket, men jag fick till slut ordning på det på två lager. Snygg färg, jag är en sucker för grått.

Depend - 250
Det här var också två lager. Trevlig grå den också. Jag gillar Depend.

Wham, 250
Här ser man ingen större skillnad på lacken. 250 var en gnutta ljusare än Wham, men inte särskilt mycket. Trevligt att ha en diskret manikyr ibland. Men inte för länge. :-)

Depend - 5010

Depend släppte en hel bunt krackelerande lack nu i sommar. Jag tyckte att det här gröna blev rätt bra över grått faktiskt.

Men varför sluta där?

B.O - 2020 över Wham
Usch vad det här lacket luktar otäckt. Men det är ett mycket mer heltäckande glitter än jag trodde. Det här var ett lager över Wham.

Wham, 5010, 2020
Inte alls en lika diskret (eller ens snygg) manikyr längre. Men lite rolig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar