lördag 20 augusti 2011

The grey continues

Mer grått! Jag verkar ha använt ganska mycket grått eller gråliknande den senaste månaden (jag försöker komma ikapp med den senaste månadens bilder innan jag går längre tillbaka i tiden.)

A England - King Arthur 
Jag ber om ursäkt för den värdelösa bilden. Hela den här manikyren ser ut att ha värdelösa bilder. Jag undrar varför? Det är hur som helst två lager av ett mycket snyggt lack som var en fröjd att måla med.

Green's Lex - 20
Ännu ett mysterielack. Köpt billigt i en billighetsaffär. Det luktar något gräsligt otäckt, men var faktiskt rätt snyggt. Det här var två lager om jag minns rätt. Framför allt så är flaskan snygg. Jag hoppas att de andra färgerna jag köpte är lika heltäckande som det här var.

King Arthur, 20
Mörkt silver mot ljust silver. Jag gillade det rätt bra får jag erkänna. Men jag är ju jag, så jag kunde inte låta det vara.

Yves Rocher - Claire de Lune
Jag hade en teori om att Claire de Lune skulle vara snyggt över, skirt och dant, tänkte jag. Det blev inte så bra som jag hade hoppats på. Det liksom mattade av King Arthur, och blev mycket mer lila än jag hade trott. Jaja, man lär så länge man lever.

Filthy Gorgeous - Rock Star
Ännu ett Londonfynd, märket Filthy Gorgeous. Kan man göra annat än älska det namnet? Här är ett lager Rock Star över Green's Lex-lacket.

Claire de Lune över King Arthur, Rock Star över 20
Jag blev som sagt inte nöjd med Claire de Lune över King Arthur, så jag hittade ett lack till att dra in i smeten.

Wet n' Wild - Hallucinate över Claire de Lune, över King Arthur.
Nu börjar det likna något! Den konstigt matta ytan blev alldeles trevligt mångglittrig istället (nu klagar stavningskontrollen, men jag tänker hävda att mångglittrig är ett ord).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar