torsdag 18 augusti 2011

The Boy Who Lived

Självklart var jag och såg Harry Potter på bio. Lite sorgligt att komma fram till slutet på sagan, faktiskt.

Isadora - Summer Red
Den här färgen älskade jag! Så snygg röd, och så härlig att använda! Den bara flöt på och blev heltäckande på ett enda lager.

Miss Sporty - Taxi
Gul som taxibilarna i New York gissar jag? Lite lite skimmer i den härliga färgen. Tyvärr inte helt slät/täckande ens efter tre lager... Lite av en besvikelse i jämförelse med den röda. Men en snygg färg.

Summer Red, Taxi
 Här ser man att Summer Red är lite Jelly, nog det första Jellylacket jag har tror jag.

Men jag var inte nöjd där, såklart.

China Glaze - Ruby Pumps

Jag ber om ursäkt för den kassa bilden. Det är alltså China Glaze's omtalade röda glitterlack Ruby Pumps där i suddet. Det liksom fördjupade färgen lite och gav den bling. We like!

B.O - 2016
Ännu ett mysterielack. Jag har ingen aning om vad B.O är för märke, på baksidan står det "Rainbow Stone", är det en ledtråd? Klisterlappen på undersidan hävdar att det här är färgen "Horizon Red", men det tror jag inte på. Det verkar dock som att siffran är rätt. Jag har några olika färger från det här märket (10kr styck hos en torgnasare), och alla har olika siffror. Det blev inte jättebra här kände jag. Mot en så skarpt gul färg som Taxi ser det här nästan smutsigt ut, snarare än lyxigt guldigt som jag hade tänkt mig. Över en annan bas kan det nog bli mycket bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar