torsdag 25 augusti 2011

Två dagar i rad?

Vad är detta, nytt rekord? Inlägg två kvällar i rad, det kan väl inte vara sant?

Sally Hansen - Nearly Nude Naturel Colour
Hmm, den här kom i ett set för att göra fransk manikyr. Jag testade att använda den som "underkläder". Som synes på bilden är det rent läskigt ojämnt, och då är det här ändå två lager. Menmen, som underkläder kunde det ju få duga, tänkte jag.

Sally Hansen - Pink Promise

Två lager rosa över underkläderna. Sött, ljust, diskret.

Miss Sporty - Dazzle
Kära nån då. Det här var otroligt ljust och skirt. Här två lager. Mycket, mycket diskret. Men lite skimmer i alla fall. Sött, är väl det enda man kan säga.

Pink Promise, Dazzle över Naturel Colour
Snällt, liksom. Inget spännande alls, men snällt och rart. Och med en liten lila fjäril också.

Också rosa, men med lite mera umpf, är nästa manikyr.

Depend - 129
Ojojoj. Det här tänkte jag ha som underkläder. Men som ni ser på bilden så syns det knappt att jag har någon färg alls. Det här är ändå två lager... Nog trevligt om man inte vill/får ha färg, men ändå inte vill ha helt nakna naglar.

Isadora - Sheer Amethyst
Det här var inte alls "sheer". Ett enda lager blev så här snyggt holo! Älska holo. Kan titta på det i timmar. :-)

Nubar - Prize

Det här lacker är någonstans emellan ett glitter och ett holo, i min bok. Storkornigt holo, kanske? Snyggt i alla fall. Väldigt sparkly i solljus. Ett lager det också.

Sheer Amethyst, Prize
Very pretty! Svårt att fota, men man ser tydligt hur mycket större holopartiklar det är i Prize än i Sheer Amethyst. Jag gillade dem båda skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar