söndag 28 augusti 2011

Söndag igen.

Så blått?

Det verkar som att jag har en väldans massa blåa lack.

NYC - Empire State Blue
Snygg ganska ljus blå med skimmer i. Det här var två lager, och det hade nog varit bra med ett till, egentligen.

Viva La Diva - 70
Mer glitter i den här. Jag lade ett lager över två lager Empire State Blue. Jag gissar att det skulle vara heltäckande på tre lager av sig självt.

Empire State Blue, 70
Trevlig somrig manikyr. Rolig att titta på.

Och nu till något nästan helt nytt. Det jag lade på mina naglar nu ikväll. När hände det senast att jag lade upp bilder samma dag som jag lade på lacket? Jag får dock be om ursäkt för den kassa kvalitén på bilderna. Jag är ovanligt darrhänt idag. Antingen beror det på att jag har druckit ovanligt mycket kaffe, eller så är det bara söndag.

China Glaze - Midnight Mission
Det är lite av en slump att jag äger det här lacket. Jag letade efter det perfekta blåa glitterlacket att ge bort i present, men det slutade med att jag behöll det här själv (jag gav bort tre andra lack, om jag minns rätt). Sen visade det sig att det fanns på min systers önskelista, så jag gav det till henne, och köpte en ny flaska till mig själv. Allt det här nu i sommar, trots att det är från en äldre kollektion. Lite roligt. Det här var två lager midnattsblå härlighet.

Claire's - D16
Ett silverblått lack från Claire's. Två lager täckte bra.

Midnight Mission, D16

Här ser D16 nästan helt silvrigt ut, i verkligheten har det en mer blå ton.

Men helt blått kan vi ju inte ha det. Varning för tår!






















-
-
-
-
-
-
-
-



















Claire's - Pink Star
Stjärnformad flaska med glitter på locket, strålande, eller hur! Lacket är i flaskan ljust rosa med guldskimmer i. Som ni ser så torkade det mörkare på nageln än i flaskan, det har jag inte varit med om särskilt ofta förut tror jag. Men lite sött är det allt. Det här är ett lager på småtårna, och två lager på stortån.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar