lördag 20 augusti 2011

Grey as the skies

I'm on a roll! Nu när jag väl har börjat lägga upp gråa manikyrer så är det ju lika bra att fortsätta.

Wet n' Wild - Metallica
Två lager skimrande silver. Och döpt efter vad som för några år sedan var ett av mina favoritband. Jag brukade sätta "the black album" på repeat när jag var deppig som tonåring.Vilket är mer än "några år" sedan nu när jag tänker efter. Av någon anledning så tror jag oftast att jag är typ 23 eller så, om jag inte verkligen funderar på saken. :-)

Nails Inc - Park Crescent
Lite mörkare silver, två lager det också. Nails Inc blir mer och mer ett favoritmärke faktiskt. Kanske tur det med tanke på hur många av deras lack jag köpte i London i våras...

Metallica, Park Crescent
Åter en rätt så diskret manikyr i grått, men den här gången metallskimrande.  Vad kan vi göra med den?

FrankenTess - 4

Eget frankenpolish. Det blev rätt så diskret på nageln, inte alls så mycket färg som jag nog hade tänkt mig. Men lite roligt med flera olika färger på glittret, och med stjärnor. Just stjärnor är lite svårt för mig dock. Jag gillar att ha dem, men även om jag har på flera lager överlack så lyckas jag alltid fastna i saker med stjärnspetsarna. Och det är ju inte så bra.


L'Oreal - Magnetic Grey



Inte det minsta lätt att fota, men jag lyckades nästan få till stjärnmönstret den här gången. Kanske skulle man skaffa en starkare magnet än den som följer med flaskan?

Metallica, FrankenTess4, Magnetic Grey.
Inte så dumt va? Lite kladdigt med så mycket olika färger/finish, jag vet. Men det är roligt att leka ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar