lördag 6 oktober 2012

Catch Up

Ok, jag ligger efter med bilder...

Ciaté - Knickerbockerglory
Jag erkänner, jag köpte det här lacket för namnets skull. Bilden gör det inte rättvisa alls, det är en härlig mustig fuchsia. Två lager var strålande, och det var lätt att arbeta med. Jag fick hem det i torsdags och använde det på lördagen, snabbt jobbat. :-)

Isadora - Silk Road
Det här är lacket hade också en kort hylltid hos mig. Jag köpte det i lördags och lade på det på söndagkvällen. Det blev tre lager på ett par av naglarna, men två på de flesta. Det här är ett mörblått lack med fint glitter i blått, grönt och guld. Jag kände att färgerna inte kom fram så tydligt på nageln som det gör i flaskan tyvärr. Men det är ett vackert lack och jag tyckte mycket om att använda det. Tyvärr var det ingen sol ute när jag bar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar