fredag 15 maj 2015

Dirty Groove Urban Spirit

Visst låter det lite som en låttitel?

Sephora - Dirty Groove
Hmm, dåligt städat. Jag ber om ursäkt. Två lager Dirty Groove är det i alla fall. Det är ett snyggt blålia lack (indigo kanske),  med ett liksom lite elektriskt skimmer i. Inte dumt alls.

H&M - Urban Spirit
Och så tre lager Urban Spirit. Inte egentligen för att det var skirt och täckte dåligt, det var heltäckande på två lager. Jag valde ändå tre eftersom det var rätt blekt, och jag ville fördjupa färgen lite. Jag är lite kluven till Urban Spirit faktiskt. Det är lite meh. Fint, men lite småtråkigt. I rätt sammanhang, till rätt kläder, kan det nog vara precis lagom. Men just nu så har det inte riktigt wowo-faktorn för mig.

Dirty Groove, Urban Spirit
Jag tycker att Dirty Groove är snyggare på den här bilden än i verkligheten. Här ser man ju skimret och det coola med lacket. I verkligheten ser det lite mer platt och blått ut. Inte otrevligt eller fult, bara inte lika pow som på bilden.

Totalbetyget blev alltså: meh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar