torsdag 28 maj 2015

Som ett brev på posten!

Igår (onsdag) när jag kom hem så fanns det ett mycket välvadderat brev till mig!

Det är den fina Karin på Vacker & Underbar som stod som avsändare. Hon håller nämligen på att sälja av delar av sin lacksamling just nu, och jag slog till på följande tre lack:

China Glaze - Take A Trek, Orly - Sparkling Garbage, Glam of Sweden - 176

Det fanns en massa andra snygga lack också, om det är någon som är sugen så finns all info som behövs här.

Det hela var väldigt smidigt. Först kollade jag igenom listan för att hitta lack jag var sugen på. Karin har länkar till sina egna blogginlägg för de flesta lacken, så man kunde se hur de ser ut, och läsa hur hon tyckte att de var att jobba med. När jag hade hittat några jag ville ha så googlade jag lite för att se vad de lacken skulle kosta att köpa på andra ställen. Och så mailade jag Karin med ett erbjudande. När vi var överens så swishade jag över pengar, och nu så kom lacken på posten! Om jag inte visste att de har varit öppnade och att Karin har åtminstone swatchat dem på en hand så skulle jag nog inte ha kunnat se att de inte var butiksnya.

Det som är extra bra med just Karin är att jag visste att lacken skulle packas ordentligt. Hon hade företaget Nailmail tidigare, och jag tror inte att jag fick en enda trasig flaska någon gång jag handlade därifrån.

Jag är mycket nöjd och glad över mina nya lack. :-) Kanske är jag mest nöjd över det billigaste av dem, dödskallen med neongrönt i. Det är samma märke och flaska som jag har visat tidigare 10kr på Ica. Men neonfärgerna var tydligen en vinterkollektion som inte kom till mitt Ica. Neondödskalle liksom, hur coolt är inte det? :-)

Så om det är någon som råkar läsa det här och är sugen på att lägga tassarna på roliga lack, kanske något från en äldre kollektion från BB Couture som är bökig att hitta i Sverige? Klicka över till Karin och se vad hon har.

1 kommentar: