måndag 29 februari 2016

Bokrea!

Jag är en bokälskare. Det jag tycker är roligast med bokrean är att det ger mig en chans att impulsköpa titlar jag inte visste om fanns, till en billig penning.

Skörd från bokreans första dag


Men det var ett sidospår, det är ju naglarna vi är här för egentligen. 
Kiko Milano - Cadet Blue (nr 693)
Här var det slarvigt applicerat och dåligt städat, det ber jag om ursäkt för. Det är i alla fall två lager av snygga Cadet Blue, som torkar semimatt, får man väl säga.


Mavala - Agena
Och här är det ett lager Agena över Cadet Blue. Det blev toksnyggt! Agena har en svagt blågrön bas, men det är det fina skimmerpartiklarna och flakesen som man är ute efter. Jag har fått det här lacket i present av min syster, tack!

Cadet Blue, Agena

Jag lyckades inte alls fånga hur snyggt Agena är, här syns det väldigt lite. I verkligheten poppade det mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar