söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Ok, det är ett kommersiellt jippo. Fånigt att säga att man behöver en speciell dag för att komma ihåg att man tycker om sin partner. Men det är lite roligt samtidigt. I år hade vi sagt att vi skulle äta mysmiddag. Men när jag strax efter midnatt pussade pojken och önskade honom en trevlig alla hjärtans dag så gick han och hämtade ett paket! Det hade vi ju inte sagt något om! Sötnöt. Fint armband från Pilgrim fick jag.

Jag hade i alla fall med dagen som ursäkt snyggat till naglarna lite. Har inte orkat göra så mycket åt dem när jag har varit sjuk, men nu så. Och det blev ju snyggt till armbandet också. :-)

Make Up Store's Vadium i grunden, sen OPI Be mine, You're fine. På lillfingrarna lite Mad as a Hatter. Och de röda hjärtana låg i min sminklåda. Måste ha fått dem gratis någon gång. De är också från Make Up Store.
 

  
  
 


Och ja, självklart fixade jag en present till pojkvännen när affärerna öppnade. Han fick en kaffekvarn och en påse kaffebönor, något som vi pratat om länge att han borde ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar