lördag 20 februari 2010

Amigurumi

Det har blivit mycket nagelbilder nu. Dags att lägga in lite trams. Jag har som har nämnt tidigare fuskat lite med virkning. Det här är mitt första alster, som kom till mestadels under en lång bilfärd på väg till släktträff. Pumpan är dock gjord av syster.


Nästa mästerverk blev en munk, fast grön. Kanske en liten Jedi?



Och så en ny idolbild på min Cthulhu, som drömmer sig bort.



Ögonen på Cthulhu var en julklapp från, gissa vem? Javisst, min syster. En annan present jag fått från min syster är något av det tramsigaste jag någonsin ägt. Och det menar jag positivt. :-) En form för att steka ägg. så här fint blir ägget när det är stekt och man har pudrat över lite paprikapulver med schablonen;


Råder det några som helst tvivel om att jag har den roligaste systern i världen? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar