lördag 13 februari 2010

Silver lining

Fortfarande sjuk. Igår var den hemskaste dagen hittills. Blä. men det fanns ett par ljuspunkter. Posten levererade ett nagellack, OPI Mad as a Hatter. Härligt skimrande i alla möjliga färger. Var tvungen att testa på pekfringret. :-)


En annan lite rolig sak, också från OPI är "Be mine, you're fine", som jag inte kunde motstå att köpa. Klar bas, lite glitter, och söta små rosa hjärtan. Kanske något för Alla hjärtans dag? Mycket svårt att fota i alla fall.



Det sista roliga som hände igår var att jag stapplade iväg till affären för att handla middag. Pojkvännen var nämligen inte hemma. Dessutom trodde jag att lite frisk luft skulle vara bra för mig. Jag hade fel, och ångrade mig bittert tills jag upptäckte något jag inte har sett förut. Min mataffär säljer Sally Hansen! Skoj! Det gjorde det nästan, men inte riktigt, värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar