måndag 8 februari 2010

Första inlägget.

Wow, en egen blogg på Blogger. Till sist. Jag hade en webbaserad dagbok i flera år, men lade ner den när det började bli för personligt och känsligt. Att jag skapar en blogg nu är mer för att använda själv än för att jag tror att det jag skriver är relevant för någon annan. Ibland behöver jag spara länkar, filmer, bilder etc på ett sätt som gör att jag lätt kan hitta dem igen senare. En blogg är smidigare än post it-lappar...

Som titeln på bloggen anger kommer det mest att vara flams och trams här. Och bilder på nagellack. Min syster har nämligen smittat mig med nagellacksfeber på sista tiden. Inte så att jag byter lack varje dag, eller gör vansinnigt komplicerade mönster och sånt. Men jag försöker hålla naglarna i skick och har en massa fina färger att välja på. :-)

Som t.ex. Essies "Great Expectations". På den undre bilden har jag lagt över lite Depend nr 45.





Fler bilder kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar