söndag 6 maj 2012

Ledig helg

Det har varit en mycket bra helg. Igår träffade jag en vän, shoppade lite och nördade lite. Läste lite och spelade lite spel. Idag har jag läst, mycket. På altanen, i solljuset. Och njutit av att ha en altan, och av solen. Jag tror att jag klarade mig utan att bränna mig, dessutom. Lovely.

Kicks - Fairy Bride

Det här var tre lager. Lacket är lite åt jelly-hållet, och det var lite ojämnt fortfarande här. Men inte så att det egentligen störde mig. Jag tyckte mer om det än jag trodde att jag skulle göra.

Beauty UK - Slate
Det här blev tre lager innan det blev helt jämnt. Men det var det värt, jag gillar den här grå färgen.

  
H&M - Miss Stone Heart
Det här hade å andra sidan kunnat räcka med ett lager, som vanligt var det min klumpighet som gjorde att det krävdes två. Jag har en känsla av att H&M över lag gör välpigmenterade lack.

Miss Stone Heart, Slate
Slate ser väldigt mycket blåare ut här när man ser det brevid Miss Stone Heart.  Jag gillar grått, kan vi konstatera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar