torsdag 10 maj 2012

Regnigt väder

Jag tycker om färgerna ute nu. Det är nästan självlysande grönt, allting spirar och växer. Men idag regnar det. Så då får man gå igenom lite gamla bilder och hitta annat som är lika fint att titta på. :-)

Nubar - Reclaim
Reclaim är ett av mina favoritlack. Grönt holo, blir det bättre än så? Det här är två lager. Det var ganska diskret holo, men det gör det inte mindre fantastiskt.

Isadora - Black Galaxy
Jag hade tänkt ha Black Galaxy som accentnagel, men jag blev så förtjust i det när jag lade på första lagret att det fick ta över helt. :-) Det här var två lager det också. Svart bas med hologlitter i. I like it. Jag hade det i vintras, och är nyfiken på hur det skulle se ut i sommarsol...

A England - Guinevere
Åter ett fantastiskt lack. Guinevere var helt heltäckande och underbart slätt på två lager. Jag är väldigt förtjust i A England som märke. Snygga färger och bra kvalitet. Som tur är har jag fler på väg. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar