tisdag 6 november 2012

Closing October

Bara en enda manikyr kvar att lägga upp. Sen har jag redogjort för hela oktober. :-)

H&M - Darling Pink
Darling Pink är en ljust rosa bas med rosa skimmer i. Väldigt söt, men lite skirt. Tre lager blev jag nöjd med. 
Zoya - Happi
Så sött! Tre lager och fortfarande VNL, men det struntade jag i för att det var så sött. En väldigt fin rosa färg med guldskimmer. Och en lite rolig historia.
För några månader sedan hade Nailmail Zoya som månadens märke. En del flaskor blev försenade, och borttappade av posten. Jag läste om det på Nailmails sida och tänkte att gud vad skönt att det inte drabbade mig, jag fick ju mina lack. Så döm om min förvåning när Happi dök upp. Jag hade glömt bort att jag hade beställt det. Det kanske är ett tecken på att jag handlar för mycket lack... Tur i alla fall att Nailmail hade koll. :-)

Happi, Darling Pink
En helt igenom söt kombination, som jag tyckte mycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar