lördag 10 november 2012

Höstorange


Ok, höstlöven har fallit, men jag hittade ett höstorange lack som det var dags att testa.

Collection 2000 - Juicy
Igen ett lack som är vad det heter, Juicy. Lite åt det skira/jellyhållet. På bilden är det tre lager. Och jag gillar det.

Rimmel - Apricot Punch
Det här är ett doftlack, och jag kan känna doften genom ett annat lack och överlack. Men bara om jag försöker. :-) Två lager täckte bra, och det är ett rätt snyggt lack i sig. Men jag är inte säker på att jag gillar färgen på mig.  Så jag piffade till den.

Juicy, Apricot Punch
Förvånansvärt ofta bildar namnen på lacken jag använder begripliga meningar. Juicy apricot punch, det låter trevligt.

Nfu Oh - 49 över Apricot Punch
Det var för länge sen jag använde ett flakie-lack. Det här ser rosa ut om man tittar rakt på det. Om man ser flaskan lite från sidan så skiftar färgen mellan rosa, grönt och guld. På nageln är såklart inte färgskiftningarna alls lika tydliga.

Juicy, 49 över Apricot Punch
Hmm, bättre, men jag är fortfarande lite skeptisk. Det är ganska glatt i alla fall, och det gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar