lördag 13 juli 2013

Uppehåll igen...

Hmm, ja det var visst ett tag sen sist jag skrev något. Får jag skylla på att jag var iväg på två tjänsteresor på lika många veckor? Och att jag sen har fått semester och kommit ikapp mig själv lite? Jag har tänkt att jag ska skriva, men det har liksom inte blivit av.

Jaja, när jag åkte iväg på tjänsteresa nummer 1 så hade jag ju på mig Don't Touch My Tutu, som jag visade bilder på i förra inlägget. När jag kom hem hade jag, inte helt oväntat kanske, med mig lack. Så jag piffade upp den lite.

Rainbow Apparition - Bourjois Paris
Här har vi alltså ett lila glitter från Bourjois Paris. Det är en klar bas med glitter i lila, och med hologlitter i också. Det är två lager över Don't Touch My Tutu på bilden.

Blingy.
Jag skulle vilja ge någon form av löfte om att jag ska skriva mer regelbundet nu under semestern. Men det verkar lite dömt att misslyckas. Sanningen är att jag inte spenderar så mycket tid framför den stationära datorn, där jag har alla bilderna. Den är oftast avstängd, och då blir det inget bloggat. Jag ska bli lite bättre, men jag tänker inte ha samma målsättning som förra semestern (ett inlägg om dagen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar