onsdag 28 augusti 2013

Bättre förr

Ju förr desto bättre. Förr var jag med i en förening vars färger var blått och gult. (Det hade inget med de svenska färgerna att göra alls.) Imorgon ska jag återuppleva ett gammalt minne eller två, så jag tänkte att mina naglar skulle matcha.

Ztiz - 86
Ztiz är ett märke jag hittade på Dollar Store. Jag har inte sett det någon annan stans, och det här var en förpackning med 4 småflaskor lack för 20kr. Nr 86 är det första jag provar, och jag är mycket positivt överraskad. Det var lättlackat och välpigmenterat. Med lite stadigare hand så hade det räckt med ett lager. Nu fick det bli två.

Miyo - Sunny
Gula lack är som jag brukar säga lite knepiga. Sunny var inget undantag. Här har jag två tunna lack och ett riktigt flödigt. Helt jämnt är det ändå inte, men det funkar. Det är en riktigt bra gul nyans dock.

86, Sunny
Blått och gult. Vi får väl se imorgon om jag fortfarande tycker att det var bättre förr. Mina naglar är i alla fall snyggare nu än då. :-)

1 kommentar: