lördag 31 augusti 2013

Städa

Ok, nu har jag gjort ett organiseringsjobb med mina lack. De jag har köpt under sommaren är införda i mitt ark, och de jag har visat här på bloggen är också markerade i arket. Det är en hel del som jag har bilder på men inte har lagt upp här. Dags att göra ett ryck kanske?

Models Own - Dusty Mauve
Lite tråkigt lack, ärligt talat. Dusky Mauve är mer grå än lila. Jag tror att det här var två lager. Inget fel alls, men lite meh.

BarryM - Dusky Mauve
Det här är mycket roligare. En gråbrun bas med tydligt lila skimmer i. Snyggt och intressant. Också två lager

Dusty Mauce, Dusky Mauve
Kass bild, men man ser i alla fall en tydlig skillnad mellan lacken. Jag var som sagt inte särskilt impad av Models Own, men Barry M-lacket är riktigt läckert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar