fredag 20 juli 2018

Flamingokorall?

Jag var helt övertygad om att flamingor är rosa. Men det här lacket heter Flamingo, och är korall?

Barry M - Flamingo
Två lager Flamingo. Jag gillar över lag Barry M, de har snygga lack som är lätta att arbeta med. Så också den här gången, även om jag var lite slarvig och målade mina nagelband också som ni kan se i bilden. Det här var trevligt, men saknade liksom något litet extra. Så jag tog fram glittret.

Douglas - Secret of Angels
Två lager Secret of Angels över Flamingo. Det blev inte riktigt så bra som jag hade velat. Glittret försvinner något mot bakgunden. Det är absolut ett glitter som förtjänar en annan bakgrund i framtiden. Snyggt med rosa och guld.

Barry M - Flamingo, Douglas - Secret of Angels
Somrigt absolut, snygga lack. Men jag är inte övertygad om att kombinationen blev så lyckad. 

Båda lacken är presenter från min syster. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar