söndag 2 januari 2011

Hedersomnämnande

Jag har inte ens skrivit något här om jul, inser jag. Julen firades i omgångar, kan man väl säga. Helgen innan jul firade jag och sambon med bästa L. På onsdagen firade jag och sambon med julmat (som han ordnade medan jag var på jobbet, granklädning och en julklapp var). Själva julafton firades utan sambon, men med mina föräldrar och syster. På juldagen firade vi igen med min bror och hans familj. På annandagen kom sambon till mina föräldrar och vi firade en sista gång.

Jag fick nagellack av L, min syster och av min sambo. Inga dubletter, och bara saker jag är mycket nyfiken på att använda, tack snälla!

Av min syster fick jag en hel bunt lack, men ett förtjänar ett speciellt hedersomnämnande här.

Wet n Wild - Black Rose

Jupp, flaskan är formad som en ros. Hur snyggt som helst! Jag hade inte sett den här förut, men tycker att den är helt fantastisk. Lacket var bra även det, välpigmenterat svart crèmelack (kanske helt enkelt deras Black Crème i lyxförpackning?) Jag var såklart tvungen att använda det redan på juldagen. Tillsammans med följande:

OPI - Cuckoo For This Color
Lacket jag fick av sambon. Mycket trevligt. Han tyckte att jag borde ha något ur Swiss Collection, och att det här passar mig, eftersom jag är knäpp. Nåväl. Snyggt, men jag tror att det kommer mer till sin rätt när det är ljusare ut och lite sol.

Cuckoo For This Color och Black Rose

Snyggt, eller hur? Men jag kunde inte stanna där, utan var tvungen att ha lite bling också.

Color Club - Snowflakes


Mycket nöjd. Och ja, sambon märkte direkt att jag hade på mig lacket han hade gett mig. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar