lördag 29 januari 2011

Slutrapport

På torsdag kväll på kursen hade vi en lite finare middag. Självklart ville jag piffa naglarna.
Sally Hansen - Lavender Envy
Det här är ett ganska skirt lack, men snyggt över Beauty UK-lacket jag hade på mig sen tidigare.

Efter tre dagar på kurs var jag rätt trött. Det är visserligen kul att åka iväg på kurs, bo på hotell, träffa kollegor och äta god mat. Men det är samtidigt rätt jobbigt att fokusera på det sättet så länge. Och jag saknade min sambo. Det var väldigt skönt att komma hem fredag kväll.

Sally Hansen - Wild Life
Depend - 107
Wild Life, 107
Skönt också att få lite mer färg på naglarna igen.

Idag var vi ute på stan en sväng, och jag fick med mig två av Isadors nya Graffiti-lack hem, Latte Queen och Blue Burner. Jag var såklart tvungen att testa.

Isadora - Blue Burner
Isadora - Latte Queen
Inte så dumt va? I like. Kul med lite mer diskreta färger på lack som krackelerar.

Slutrapporten då. Under kursdagarna har jag försökt att äta långsammare, fortsätta att dricka mycket vatten, och äta mycket grönsaker när jag har kunnat. Men jag erkänner att jag åt upp hela efterrätten på torsdagen, och att jag åt fikabröd till fikat på fredagen. Helt "duktig" har jag alltså inte varit. Så det var med en del nervositet jag ställde mig på vågen i morse. Men det var helt ok. Jag har sedan i onsdags morse gått upp ett hekto, enlig vågen. Och det kan man ju leva med. :-)

Vi får väl se hur det blir framöver, jag håller på att skriva en målplan för mig själv, med vad jag vill ha uppnått när, och vilka delmål jag kan kryssa av längs vägen. Med lite små belöningar. Så får vi se. Rapporter lär komma så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar