fredag 13 april 2012

Födelsedagspresent

Jag kan ha nämnt vid något enstaka tillfälle att jag har världens bästa syster. I födelsedagspresent förra året fick jag en massa coola presenter. Till en av dem hade jag följande lack:

Hot Makeup - Sevilla Sunset

Jag hade aldrig hört talas om märket Hot Makeup innan jag fick ett presentkort på Nelly och letade efter något lagom att handla. Det slutade med att jag köpte tre färger, och det här Sevilla Sunset var det första jag testade. Det här var tre lager. Det är en trevlig höstigt orange färg som jag verkligen gillade.

H&M - Rust
H&M har ofta intressanta färger. Det här var två lager. Den är lite gulorange, ljusare än jag skulle säga att rost är. Men trevlig ändå.

Seville Sunset, Rust
Jag tyckte om den här kombinationen. Den var höstig och passade både vädret och mitt humör i slutet av september. Och presenten jag hade den här manikyren till? Min syster bjöd mig på konsert i Globen. Vi såg Josh Groban, som jag innan dess visserligen hade lyssnat på, men inte hade sådär jättebra koll på. Jag hade såklart bara med mig mobilen, så de få bilder jag tog blev tämligen askassa...

Suddigt värre.
 Det visade sig att han förutom en fantastisk röst också har en underbart nördig humor och en strålande självdistans. Och en fantastisk röst, sa jag det? Hans version av Smile höll på att krossa mitt hjärta.




Jag har lyssnat en hel del mer på honom efter konserten. Min syster är underbar, och kommer på de bästa presenterna. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar