lördag 14 april 2012

Hot Makeup

Hot Makeup - Cannes Chili Chocolate

Ännu ett av lacken jag köpte via Nelly. Det här blev en lite för mörk bild. Lacket var heltäckande på två lager, men jag var inte särskilt imponerad. Det var liksom en lite livlös färg på något sätt. Så jag försökte piffa upp den. Resultatet blev nog inte helt lyckat...

Mac - 63 över Cannes Chili Chocolate
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte här. Man får nog klicka för att förstora bilden för att se det lila glittret över huvud taget. Och då ser man att jag har en rejäl "bald spot" på ett finger... Inte snyggt alls faktiskt. Men det gav ett lite mer levande intryck i alla fall.


Hot Makeup - Berlin Electric Blue
Och det tredje. En rätt rolig blå färg. Jag skulle nog inte kalla den för elektrisk i vanligt ljus, men trevlig. Den kom dock helt till sin rätt när jag var ute på ett dansgolv. I blacklight blir det nämligen skarpt självlysande! Mycket roligt.

Wet n' Wild - Party of five glitters
Här är ett lager femfärgat glitter över Berlin Electric Blue. I verkligheten var det trevligt festligt, men här på bilden ser det mest smutsigt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar