söndag 9 september 2012

Gråa dagar

Det börjar bli svalare och folk säger att det är höst. Jag vill inte tro på det, men de kanske har rätt.

MeMeMe - Enigmatic
Ett lite tjockare lager räckte för att Enigmatic skulle bli heltäckande. En trevligt mörkgrå crème, med ett roligt namn. Så där vansinnigt hemlighetsfull vet jag inte om det är, men det är snyggt. Tyvärr fick jag tipwear på nolltid. Jag får ofta det på enlagerlack.

Prestige - Metallic
Det här lacket är vad det heter. Det är Metallic och mörkgrått. Det här var också ett enda lager, lite tjockare än normalt kanske. Lacket har ett fint lite dolt skimmer i sig.

Enigmatic, Metallic
En trevlig kombination som det inte var helt lätt att se att det var två olika lack, inte i dagsljus i alla fall. Jag känner inte riktigt för så här mörka lack just nu, men det kommer väl med höstmörkret kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar