onsdag 26 september 2012

Tröttare

I morse gick jag upp kl.5. Mötte en kollega på kontoret kl.6 och körde sedan till Trollhättan för ett möte. Min kollega körde tillbaka, vilket var skönt. Mindre skönt var att jag behövde åka och handla mat. Det har varit en lång dag. Jag ser fram emot att sova gott snart.

Men mina naglar är fina.

OPI - French Quarter for your Thoughts
Finfin greige färg. Två lager täckte utmärkt. Ignorera det lilla hacket påpekfingernageln...
Jag tycker att färgen i verkligheten drar lite mer åt det bruna hållet än det ser ut att göra på bilden. Jag tycker mycket om det här lacket.

Nu däcka i soffan och sen däcka i sängen.



Uppdatering torsdag:

Jag spenderade kvällen med bästa L, käkade och fikade och pratade om allt möjligt. Jag hinner/orkar inte byta lack ikväll, men ville ändå blinga till det inför imorgon.

Color Club - Turn the Other Chic
Tre lager av Turn the Other Chic. Det gråbruna lyser igenom, såklart, men det blev helt ok ändå. Det ser gladare ut i verkligheten än på bilden.  Det här lacket hittade jag i en realåda på Ica Maxi igår. :-)

French Quarter for Your Thoughts, Turn the Other Chic


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar