lördag 15 september 2012

Uff

Jag hade en väldigt produktiv dag halva dagen idag, resten av dagen har jag sett på en tv-serie och ätit godis. Proppmätt och lätt illamående nu...

Zoya - Sooki

Ah, Sooki. Jag köpte det här lacket mest för namnet. Och för att jag var sugen på ett rött lack när Nailmail hade Zoya som månadens lack. :-) Jag skulle vilja kalla det här lacket för ett crelly, lite mellanting mellan crème och jellylack. På två lager är det vackert körsbärsrött och härligt. Men jag har VNL.

China Glaze - Electrify
Rött och gulglitter i klar bas. Här är det två lager över Sooki, så det röda glittret är inte så framträdanden. Men jag gillade det.

Sooki, Electrify
Jag fick en kommentar om att det här såg juligt ut, och det kan jag hålla med om. Det var hur som helst precis den look jag kände för. Röd och blingig. Passade bra när jag var på fest med jobbet för att fira en leverans. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar