söndag 23 september 2012

Trött nu

Woho, inlägg nummer 200!

Idag har det känts som om det är lördag. Fast det är söndag. Gissa hur pepp jag kommer att vara imorgon?

En bra bit mer pepp var jag tidigare i veckan när jag testade det här snygga lacket!

Kicks - Cool Girl

Det här är ett lack som kanske kan kallas för greige? Det är liksom lite gråbeige, men i vissa ljus drar det åt persikohållet, och i vissa ljus åt lavendelhållet. Så snyggt i all sin enkelhet. Och slätt och fint på bara två lager.

Det roligaste av allt? Jag fick det i present av finaste L. Hon hade fått det i en goodiebag, och efter att hon gett herrparfymerna i samma goodiebag till P så fick hon dåligt samvete över att jag inte fick en massa saker, så jag fick det här lacket, ett lipgloss och en tub med lotion från Hugo Boss. Sötnos! Det hade hon inte alls behövt, men jag blev väldigt glad. :-)

I fredags åt jag lunch på stan, och hittade Miyos nya kollektion med doftande lack. Det var så billigt att jag inte kunde låta bli att ta med mig ett hem och prova.

Miyo - Baby Blue
Det här blåa lacket ska lukta Tropicana, men på flaskan står inte det alls, utan bara Baby Blue. Här är det två lager över Cool Girl, mest för att det var smidigast. Jag tror att det skulle funka på två lager på egen hand också. Det är ett jättefint babyblått lack med lila skimmer i. När det torkade luktade det lite luktsuddigummi i ca 12h, sen hade lukten försvunnit helt. Jag hade inget överlack på, troligen hade lukten dolts av det.

Cool Girl, Baby Blue (Tropicana)

Jag gillar! Det fick sitta på hela helgen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar