lördag 8 december 2012

Duochromer

Det är roligt med lack som skiftar färg. Tyvärr är jag kass på att fånga det på bild.

China Glaze - Rare&Radiant

I flaskan skiftar Rare&Radiant från grönt till guld till blått. Än så länge är det bara guldgrönt på min nagel. Jag hoppas att det blir annat i dagsljus imorgon. Två lager blev bra på mina kortkorta naglar.

Nubar - Indigo Illusion
Indigo Illusion skiftar i flaskan från blått till lila till gråaktigt.  På nageln ser jag skiftningar från grågrönt till rosa. Det här är också två lager.

Rare&Radiant, Indigo Illusion
Det ser inte lika grynigt ut i verkligheten som det gör på bilden här. Och jag ser en helt annan färg på Indigo Illusion i verkligheten. Men som sagt, i lampljus ser jag ingen skiftning på Rare&Radiant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar