söndag 2 december 2012

Guld

Jag köpte en duo på H&M nyligen, två lack som uppenbarligen vill användas tillsammans.

H&M - Glam Gold
Det här var en läcker guldfärg tycker jag. Två lager blev heltäckande, och det känns verkligen som att jag har guldfolie på naglarna.

H&M - Glam Glitter
Och så glittret som hörde till. Här är det tre lager på egen hand. Det är en klar bas med guldglitter i som ni ser. Det är troligen snyggare att lägga över något annat, men jag tänkte att över Glam Gold så skulle det nästan inte synas, så jag testade så här. På så korta naglar som jag har nu är det helt ok tycker jag. På längre naglar skulle det nog känns lite naket.

Glam Gold, Glam Glitter
Jag gillade kombinationen. Kanske lite extravagant för en vanlig dag på kontoret, men glad. En kollega tittade på dem och sa "du borde ha röda naglar". Tråkmåns. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar