måndag 24 december 2012

Julefrid!

Jag har haft lite juliga naglar också. Såklart.

Ciaté - Oilslick
Småjuligt i alla fall. Det här lacket är duokromt, skiftar från grönt till blått. Två lager täcker bra. Jag vet inte, jag kände inte lika starkt för det här lacket som jag trodde att jag skulle göra. Det är snyggt, det är lättjobbat och trevligt.  Men ändå, det griper inte tag i mig.

China Glaze - Winter Holly
Om inte det här är juligt så vet jag inte vad som är det. :-) Två lager på en del naglar och tre på några andra. Mycket snyggt, mycket glittrigt.

Och så det jag har nu då, inte traditionellt juligt på samma sätt, men namnen passar bra.

Diamond Cosmetics - Decadence
Två lager av Decadence täcker bra. Det är ett guldbrunt lack med fint skimmer i.

BB Couture - Sloth
Två lager här också. Sloth är ett rödbrunt lack med rött skimmer i. Det syns inte så tydligt på bilderna, men det är snyggt.

Sloth, Decadence
En av de sju dödssynderna, och en skvätt dekadens. Precis vad jag behöver. Jag ska nog fylla på med minst en dödssynd till under julhelgen tror jag, frosseri.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar