söndag 2 december 2012

Rött, som önskat

Min kollega tyckte ju att jag skulle ha röda naglar. Så jag återvände till H&M och köpte den röda duon också...

Kompisar!
Så här söta är alltså flaskorna. De är rundade på framsidan, men släta på baksidan. Så att de passar ihop rygg mot rygg.

H&M - Super Red
Super Red är ett klarrött crelly-lack, enligt mig. Något mellan ett krämlack och ett jelly. Jag blev nöjd med två lager, men gissar att det skulle bli en djupare färg med fler lager.

H&M - Super Glitter
Super Glitter är en röd bas med rött glitter i. Jag valde att lägga ett lager över ett lager Super Red.

Super Red, Super Glitter
Nu blev bilden inte toppen, men den glada julröda färgen går i alla fall inte att missa. Jag fick en kommentar från en kassörska på den här manikyren. Hon tyckte att det var jättesnyggt att ha glitter på en nagel. :-)

Min kollega som tyckte att jag skulle ha röda naglar? Han verkade inte ens märka det. I alla fall sa han inget om det. Bah. Tur att jag gillade det själv. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar