lördag 12 januari 2013

Ah, helg.

Så har den första jobbveckan passerat då. Det känns som vanligt som att jag inte har varit ledig alls, utan jobbat för alltid. Vilket är konstigt tycker jag. Men men, det har gått rätt bra ändå. Ventilationen i våra lokaler funkar inte, och har inte gjort sen före jul. Och den här veckan kom de och bonad golven... Men vi har ändå hunnit med mycket av det vi behövde hinna med, och jag har överlevt.

Den här veckan har jag använt två lack som jag köpte på Nelly, och i alla fall delvis betalade med en Wrapp jag fått från fina K.

Hot Makeup - Wooden Army
Först ut var Wooden Army, ett fint liksom grangrönt lack med skimmer i. Det var något tjockt att arbeta med, men blev då heltäckande på ett lager, vilket jag gillade.

Hot Makeup - Blue Moon
Och sen kom Blue Moon, ett mer blågrått lack utan skimmer. Det var också lite trögflytande och heltäckande på ett lager. Tyvärr slets det väldigt snabbt eftersom jag var och bowlade med ett gäng från kören. Det var tydligen tufft för naglar, jag sabbade två stycken. Nu har jag filat ner dem så långt det bara går.

Hur som helst, bra utdelning på min wrapp tycker jag. Det är kul med små presentkort som dyker upp oväntat och får en att handla saker man inte annars skulle ha handlat. :-)


1 kommentar: