fredag 25 januari 2013

Rensa smaklökarna

De senaste veckorna har jag haft lite olika rätt så starka färger. Rött, blått, guld. Så det är kanske dags att rensa smaklökarna med något diskret. Så lämpligt då att jag nyligen köpte ett nude-lack.


Sensinity - Bombon 36

Det här lacket hittade jag i en lågprisbutik för 25kr. När jag lade på det (två lager) så upptäckte jag att det är ett doftlack. Kanske inte egentligen vad jag hade tänkt mig, men jaja. Det funkar. Det verkade som att lacken var namngivna utifrån doft, och sen har en siffra som talar om vilken nyans det är, för det fanns flera beigeaktiga som det stod Bombon på, och flera olika gröna som det stod Thé Verte på, med olika siffror. Det här blev hur som helst en ganska bra hudfärgad ton på mig.

Skyltdockehänder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar